ترفند زنگی به سبک قاتی پاتی
تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:قاتی پاتی , قاطی پاتی , جور وا جور, | 20:42 | نویسنده : سالار.عباس.

ترفند ساخت محبت به روش شمیایی

اول فرمول خنده : یک آدم عاشق را در یک پارچ شوخی میریزیم و کاملا هم میزنیم تا جایی که آدم از حالت طبیعی خارج شود و رنگ صورتش از حالت سرخی به سیاهی تغییر کنید بعد از سپری این حالت چند حبه سیلی روی گونه های آدم میزنیم تا از حالت سیاهی (غش کردن) خارج شود در این حالت شما فرمول خنده را ساخته اید.

فرمول گریه : پیش برادر محترم و قوی و .......... رفته خلاصه گونه های خود را با دست ماساژ داده تا گرم شوند خود را آماده کنید و به برادر محترم خود عرض نمائید اگر به بابا نگفتم تو ماشین چکسی رو سوار کردی و بعدش (اینجا دیگه سانسور باید بشه .. دید ........دید .....دید) در این حالت سیم های مثبت و منفی و خلاصه رگ و مویرگ و هرچی رگه در هم آمیخته خواهند شد و دو قاشق سوپخوری سیلی در گونه های مبارک خورده خواهد شد و در این حالت اگر میتوانید و واقعا انسانید بخندید.

فرمول اشک : اگر برای شروع مدارس نیاز به لباس های نو و دفتر و خودکار و پاکن و غلط گیر و اتود و مغز اتود و خودکار واسه یادگاری معلم و اون یکی دوست و هممیزی و همکلاسی و ....... و کیف روز شنبه و یکشنیه و دوشنبه و ........ جمعه (البته این دیگه واسه خریده) واسه عروسی واسه مهمونی چمیدونم خانم ها بهتر بلدند نیاز مبرمی دارید تا جلوی دختر همسایه که باباش ..... دختر عمه که باباش واسش یه ...... دختر دایی که مامانش یدونه ....... خریده ناز کنید کلید کار شما پیش منه : صد درصد جواب میده میگی نه امتحان کن ://// البته اگر چیزی گیرت اومد 50 - 50 قبول ////خوب حالا برو تو کمد لباسا و یدونه از قدیمی ترین لباسات رو بیار و ببر بشورش و حتما باید با لک بردار یا جوهر نمک بشوریش تا حسابی سفید بشه - خشکش کن و بپوشش - بابات که اومد برو واسش در رو باز کن واسش یه لیوان آب بیار تازه هرچی مقدار درخواست واسه آوردن آب بیشتر باشه بهتره - بعد بگو خسته نباشی بابا جون عزیز گل خوشکل و............................... زیبا و زحمت کش و غیور و بی ریا و توانگرم بعد یک انشا باید بخونی . بنام خدا : دختر همسایه ................دختر عمم .......... دختر عموم ........... خاله .... دایی ...... این ور .............اون ور فلان لوازم رو خریدند من ببین هنوز با این لباسام بعد اگر بابا گفت من که دیروز واست لباس خریدم که دیگه خیلی باید لوس باشی که این کار هارو بکنی والا بگو که نخیرم (با اینکه سنش 15 ساله)50 سال پیش این لباسو واسم خریدی شاید هم یادت نیاد حق داری دیگه ..... خوب حالا وقتش میری تو آشپزخونه و با کارد پدر یه پیاز رو در میاری اونقدر میزنی بهش تا اشکات پائین بیان البته تو اون فضای معنوی هرکسی بیاد گریش میگیره بعد میری روبروی بابات و شروع میکنه نغ زدن و خلاصه اشکات که خودشون میان این کار حداکثر تا 3 بار جواب میده دیگه بستگی به خودت داره.

محبت : فرمول خنده رو با گریه مخلوط میکنی طوری که مواد پیدا نشه ودر یک ظرف شیشه ای در بسته به نام دنیا قرار میدیم و فرمول اشک رو به اون اضافه میکنیم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: