تاريخ : سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:در آی تی و اینترنت,دانش و فنآوری, | 16:20 | نویسنده : سالار.عباس.

ایسنا: بیل موگریج، طراح صنعتی انگلیسی که شکل اولیه لپ‌تاپ را ابداع کرده بود، در سن ۶۹ سالگی بر اثر سرطان درگذشت. رایانه موگریج موسوم به «Grid Compass» در سال ۱۹۷۹ طراحی شد و ابتدا توسط ارتش آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. این رایانه با قیمت ۸۱۵۰ دلار به فرورش رسید و در شاتل فضایی دیسکاوری نصب شد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:در خواندنی ها و دیدنی ها,سرگرمی, | 16:6 | نویسنده : سالار.عباس.

فارس نیوز: صد سال پیش مردم دنیای متفاوتی با ما داشتند، دنیایی که روزنامه تنها راه با خبر شدن از دنیای اطراف بود و خبری از اینترنت و موبایل نبود، اما دنیا به ناگاه تغییر کرد با این حال تاریخ خیلی چیزها را تغییر نداد.

هنوز هم برای تماس با تلفن مانند صد سال پیش باید گوشی را مقابل گوش و دهان گرفت و شماره گیری کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:در دانش و فن آوری,روان شناسی, | 16:3 | نویسنده : سالار.عباس.

مردمان: همه ما با اینکه با هم متفاوت هستیم اما میل زیادی به مقایسه خود با دیگران داریم. این طبیعت و ذات انسان است و با اینکه یاد گرفتن از دیگران بخش مهمی از تصمیم گیریهای انتقادی است، مقایسه اگر برای تقویت یک تصویر بدن منفی یا غیر واقعبینانه استفاده شود، میتواند عادتی بسیار ناسالم باشد.

در زیر راه هایی برای خلاصی از این عادت ناسالم آورده شده است:

۱- تشخیص دهید که مقایسه کردن خودتان با دیگران عادت بدی است

جامعه گاهی اوقات پوستهای بی عیب، چشمهای درشت، لبهای قلوه ای، بینی کوچک، دندان های سفید و مرتب، موهای براق و نرم، اندام زیبا و متناسب و لباس های فوقالعاده را برای خانم ها نشان می دهد و آنها را شاد معرفی میکند. همچنین مردها را قدبلند، با پوستهای خوب، شکم عضلانی و لباسهایی با طراحی های عالی نشان داده و این را بعنوان تعریفی از مرد شاد قلمداد میکند.

جامعه شدیداَ در شستشوی مغزی مردم برای باور اینکه باید ظاهری خاص داشته باشند، رفتاری خاص از خود نشان دهند، آدمی خاص باشند بسیار موفق است درحالیکه در واقعیت هر کدام است ما کاملاَ متفاوت هستیم. کاری که جامعه انجام میدهد دسته بندی کردن آدمهاست و میخواهد که باور کنید چون سبک زندگیتان ایدآل نیست، حق کمتری برای شاد بودن دارید. به همین دلیل است که زنان و مردان زیادی به جراحی پلاستیک روی می آورند، از جامعه خود را دور نگه میدارند، یا با این تصور بزرگ می شوند که ایرادی دارند. مقایسه کردن خودتان با دیگران، مخصوصاَ هنرپیشه ها، راهی عالی برای تخریب اعتمادبه نفستان است. درآخر این به آرزوی همیشگی تان تبدیل میشود که فردی دیگر در موقعیتی دیگر می بودید. این چیزها شما را به هیچ کجا نمیرساند، زمان زیادی را از شما هدر میدهد و شما را از نظر روانی بر هم میریزد.



ادامه مطلب

 

این هفت ماده غذایی را برای سلامتی از دست ندهید!

 

 

 

 

 

 

این هفت ماده غذایی را برای سلامتی از دست ندهید!

پزشکان مصرف این هفت ماده خوراکی را برای داشتن بدنی سالم و وزنی متناسب توصیه می کنند.
مصرف مرتب این هفت ماده خوراکی به داشتن یک رژیم غذایی مناسب کمک می کند.
۱- ماهی: ماهی به دلیل داشتن چربی امگا ۳ کمک می کند تا فرد قلبی سالم داشته و از وزنی مناسب برخوردار باشند.

 

 

 



ادامه مطلب

 

 آموزش روش هایی برای افزایش عمر باتری لپ تاپ

دغدغه اصلی و مشترک تقریبا همه کاربران لپ تاپ ، نگرانی از کوتاه شدن عمر باتری آن به مرور زمان است. مرگ در دنیای دیجیتال نیز هم چون دنیای واقعی امری بدیهی به شمار می رود. کارایی همه وسایل به مرور کاهش می یابد. باتری لپ تاپ ها نیز از این امر مستثنا نیست. اما راهکارهایی برای به تعویق انداختن مرگ آن وجود دارد. در ادامه، به اختصار ۱۰ روش را برای افزایش عمر باتری لپ تاپ ها ذکر کرده ایم. البته حتما در نظر داشته باشید که این دستورها در ویندوز ۷ هستند.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:در زندگی بهتر,سبک زندگی, | 13:21 | نویسنده : سالار.عباس.

163 :

افرادی که گنجینه ی لغات ضعیفی دارند، از لحاظ عاطفی نیز زندگی ضعیفی را تجربه می کنند. کسانی که گنجینه ی لغات قدرتمندی دارند، در واقع تخته رنگی با طیف گسترده ای از رنگ های گوناگون در اختیار دارند که با آن می توانند نه تنها تجارب دیگران، بلکه تجارب خودشان را نیز رنگ آمیزی کنند.

امروز چگونه می توانید رنگ های ” تخته رنگ احساسی ” خود را گسترش دهید؟



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:خواندنی ها و دیدنی ها,سرگرمی,چین,انگلیس,, | 13:16 | نویسنده : سالار.عباس.

 

تابناک: محله حومه رودخانه تایمز در کشور چین به نحوی خارق العاده بازسازی شده است.

چینی ها که عادت دارند از روی همه چیز کپی کنند در یکی از شاهکارهای خود تکه ای از کشور انگلستان را در شهر شانگهای بازسازی کرده اند. بخشی از رودخانه تایمز در محله ای حومه شهر شانگهای برای بازدید جهانگردان بازسازی شده است که چندان با اصل آن تفاوتی ندارد.

«جیمز هو» رئیس شرکت عمرانی هانگ سازنده این محله در گفتگو با خبرگزاری رویترز هدف از این پروژه را سرگرم کردن شهروندان و جذب جهانگردان عنوان می کند.

این محله آنقدر شبیه اصل خود ساخته شده است که شکایت شهروندان انگلیسی برای کپی برداری از ساختمانهای آن را در بر داشته است.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:در جهان جانداران , دانش و فن آوری,ماهی ها, | 13:5 | نویسنده : سالار.عباس.

فارس نیوز: به تازگی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشورهای مشترک المنافع در استرالیا اعلام کرده که موفق به کشف گونه‌ای از ماهی‌ها شده است که می‌توانند کف دریا راه بروند. این ماهی به «ماهی صورتی دست دار» معروف شده و از گونه ماهی‌های دست‌دار به شمار می‌آید که برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط دانشمندان کشف شدند.

نکته قابل توجه درباره این ماهی استفاده آن از باله‌های خویش برای راه رفتن در کف دریاها و اقیانوس‌های به جای شنا کردن است.

دانشمندان برآورد کرده‌اند که این ماهی از ۵۰ میلیون سال پیش در دریاها و اقیانوس‌ها زندگی می‌کرده است، اما هم اکنون فقط در جنوب شرقی استرالیا گونه‌هایی از آن کشف شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, | 9:9 | نویسنده :

عاشقی بد دردیه



صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد