تصویر زیر مربوط به بلندترین راه پله مستقیم دنیا در جزیره سنت هل است، از این راه پله که ملقب به «نردبان جاکوب» است، برای انتقال محصولات کشاورزی به مرکز جزیره استفاده می‌شده است.

این نردبان یا بهتر بگوییم راه پله بلند در سال ۱۸۲۹ ساخته شده و ۹۶۶ پله دارد که تا پایین کوه به صورت مستقیم ادامه پیدا می‌کند، این راه پله عجیب، توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند اما توصیه به همه توریست‌ها این است که در راه رفتن روی پله‌ها نهایت دقت را بکنند زیرا شیب مسیر بسیار زیاد است و نگاه کردن به پایین سرگیجه آور.



جدید ترین دانستنیهای علمی

آیا می دانید تقریبا یک سوم وزن یک زن و یک دوم وزن یک مرد را ماهیچه تشکیل می دهد.

آیا می دانید ۳۰ برابر جمعیتی که امروزه بر روی کره زمین است در زیر خاک مدفون اند.

آیا می دانید با یک مداد می توان خطی به طول ۵۶ کیلومتر کشید.

آیا می دانید عقرب ها تنها موجوداتی هستند که اشعه رادیواکتیو تاثیری بر آنها ندارد.

آیا می دانید عقرب ها دو دشمن دارند که یکی از آن ها یک نوع سار و دیگری مگس است.

آیا می دانید شیشه به ظاهر جامد است ولی مایعی است که با سرعت بسیار کند حرکت می کند.



ادامه مطلب

آشنایی با قهوه و خواص و مضرات آن

 

آشنایی با قهوه
درخت قهوه كه برگ هايي هميشه سبز و زيبا دارد، گياهي است از تيره Coffee كه دانه هاي آن را به صورت هاي مختلف همچون پودر و خرده هاي ريز ودرشت به فروش مي رسانند. بيش از يك سوم مردم جهان قهوه را دوست دارند و مصرف مي كنند. واژه قهوه ، برگرفته از زبان عربي و به معناي تحريك كننده و زايل كننده اشتها است . و برخي از مورخان ، پيشينه اين واژه را به كشور اتيوپي نسبت مي دهند. درخت قهوه بين
۷ تا ۱۰ متر بلندي دارد و درهواي گرم و مرطوب رشد مي كند. اين درخت گل هايي كوچك و سپيد دارد كه بوي آن بي شباهت به بوي ياسمن نيست



ادامه مطلب

برای تقویت سیستم ‌ایمنی بدن در فصل سرما، نوشیدن آب ‌میوه تازه و چای بسیار توصیه می‌شود.

برای جلوگیری از سرماخوردگی یادگیری نحوه تهیه چند نوشیدنی گیاهی و رعایت برخی توصیه‌ها خالی از فایده نیست.

فقط در تابستان نیست که بدن برای تنظیم دمای مناسب خود فعالیت‌ بیشتری دارد و در جریان این فعالیت آب از دست می‌‌دهد، بلکه با سرد شدن هوا و تغییر پیوسته ی دمای بدن به دلیل رفت و آمد در محیط گرم اتاق و هوای سرد بیرون، نوشیدن مایعات فراوان نیز ضروری است.

بهترین نوشیدنی‌ها آب‌ معدنی ، چای و آب‌ میوه رقیق شده هستند.

همراه این نوشیدنی ها، استفاده از قرص‌های حاوی "روی" نیز توصیه می‌شود (البته تحت نظر پزشک) که در تقویت ایمنی بدن موثر است. با تقویت سیستم ایمنی بدن ، میزان ابتلا به سرماخوردگی کاهش می یابد.


 



ادامه مطلب

 

حدود ۲۰ سال قبل مک لارن سریعترین ماشین جهان را معرفی کرد. حالا این کمپانی ماشین سازی بریتانیایی اطلاعات جدیدی را در مورد جدیدترین ماشین اسپرت خود که مک لارن P1 نام دارد، منتشر کرده است.

این مفهوم قرار است در نمایشگاه پاریس موتور شو ی ۲۰۱۲ ارائه شود و بعد از آن مراحل تولید را آغاز کند. با وجودی که هنوز تاریخ رسمی عرضه ی این supercar منتشر نشده است، انتظار می رود که در تعداد بسیار معدودی تولید شود.

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 1 مهر 1391برچسب:در خواندنی ها و دیدنی ها,سرگرمی,تست هوش,تست هوش امروز, | 12:7 | نویسنده : سالار.عباس.



غذا هایی برای افزایش عمر

مواد غذایی سالمی که بو دارند
سیر

سیر به خاطر داشتن ترکیبات آلیسین، خاصیت آنتی بیوتیکی دارد؛ بوی خاص سیر هم به دلیل وجود همین ماده است. علاوه بر این، سیر اثر ضد انعقاد خون، جذب کننده و پایین آورندۀ فشار خون هم دارد. به خاطر وجود فلاونیدهای آنتی اکسیدانی موجود در سیر، این مادۀ غذایی ارزشمند نقش مهمی در پیشگیری از سرطان های گوارشی، بیماری های قلبی عروقی و کاهش میزان کلسترول خون دارد.



ادامه مطلب
http://computerengineer.persiangig.com/PhotoShare%284%29.jpg
| دانلود رایگان سیستم عامل بومی و چند منظوره قاصدک |

در این پست وب سایت abn قصد داریم تا سیستم عامل جدید قاصدک را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. قاصدک یک سیستم عامل آزاد مبتنی بر سیستم عامل گنو/ لینوکس مورد استفاده برای سازمان های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم افزار و شبکه، مهندسان عمران و راه و ساختمان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی می باشد. این سیستم عامل با داشتن مجموعه کاملی از نرم افزار های فنی مهندسی همچون نرم افزار های اداری و دفتری، نرم افزار های فنی و مهندسی، نرم افزار مالتی مدیا، انیمیشن سازی و ابزار های برنامه نویسی و غیره توانایی تامین نیاز طیف وسیعی از کاربران سیستم های رایانه ای را دارد. طیف گسترده کاربران رایانه و استفاده متفاوت از قابلیت های آن باعث استفاده از سیستم عامل و نرم افزار های آن برای اهداف مختلف شده است. سیستم عاملی که در عین توانایی برطرف کردن نیاز کاربران، از سرعت و کیفیت مناسبی با توجه به منابع موجود برخوردار باشد، مدیریت آن آسان بوده و بتواند در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزار های مورد نیاز آنان را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برای مشاهده ادامه مطالب  ، ادامه مطالب را کلیک کنید + دانلود

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 شهريور 1391برچسب:کیبورد,کیبورد هوشمند,اپرا رایانه,, | 10:0 | نویسنده : سالار.عباس.

كيبورد هوشمند با صفحه نمايش

در مجموع دو نوع اپراتور رايانه داريم؛ دسته اول كساني هستند كه هنگام تايپ به صفحه نمايش نگاه مي‌كنند و دسته دوم هنگام تايپ، كيبورد خود را مي‌بينند. معمولا براي دسته دوم اتفاقات جالبي پيش مي‌آيد و مثلا بعد از سر بلندكردن متوجه مي‌شوند كه در جاي اشتباهي تايپ كرده‌اند يا غلط‌هاي تايپي زيادي دارند. اين كيبورد كه روي خودش يك صفحه نمايش دارد، براي دسته دوم طراحي شده است تا دچار اشتباه تايپي نشوند.

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:پیتزا,عکس پیتزا,غذای ایرانی,, | 9:0 | نویسنده : سالار.عباس.

آیا می دانید پیتزا خوراک ایرانی است؟؟؟!

 
از آمدن پیتزا به ایران مدت زیادی نگذشته است ولی به دلیل استقبال ایرانیان٫ خیلی زود این غذا در کشور ما گسترش یافت اما جالب است بدانید پیتزا اصلا یک غذای ایرانی است

 



ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد